Ján Čupka

Ing. Ján Čupka

Ing. Ján Čupka

FUNKCIA
člen

OSOBNÉ ZRUČNOSTI A KOMPETENCIE

  • tréner, konzultant, audítor a hodnotiteľ systémov manažérstva,
  • hodnotiteľ Národnej ceny SR za kvalitu podľa modelu výnimočnosti EFQM a modelu CAF,
  • hodnotiteľ Spätnej väzby modelu CAF,
  • hodnotiteľ Modelu Q-FOR,
  • EOQ certifikovaný audítor kvality,
  • AIVD certifikovaný lektor vzdelávania dospelých ČR a SR,
  • audítor logistiky v príprave (plné kompetencie v roku 2015),
  • expert tréningov manažmentu s využitím moderných didaktických technológií,
  • expert pre oblasť projektového manažmentu,
  • expert pre oblasť procesného manažmentu vrátane požiadaviek na aplikačný SW,
  • expert pre oblasť HR manažmentu smerujúc k učiacej sa organizácii,
  • tvorca metodík hodnotenia výkonnosti a spokojnosti interných a externých zainteresovaných strán,
  • tvorca vzdelávacích, konzultačných a hodnotiacich manuálov,
  • aktívny prednášateľ na odborných konferenciách,
  • moderátor a facilitátor na stretnutiach odborníkov, workshopoch a konferenciách,
  • prispievateľ do odborných časopisov.

PRAX
2006 - súčasnosť  
Tréner, poradca, lektor, audítor a posudzovateľ systémov manažmentu
Ing. Ján Čupka, OSVČ, ČR

2002 - súčasnosť 
Tréner, poradca, lektor, audítor a posudzovateľ systémov manažmentu
Ing. Ján Čupka - JKC, SZČO, SR

1994 - 2002
Lektor, konzultant, audítor a posudzovateľ systémov manažmentu
MASM Žilina a Systémy kvality Martin

1987 - 1994
Skúšobný technik, vedúci laboratória, vedúci riadenia kvality
Tesla Liptovský Hrádok, a.s.

Profesijný prístup

Vediem tímy pri návrhu, implementácii, hodnotení a podnecovaní zlepšovania systémov manažérstva. Moje pôsobenie v organizáciách priemyselnej sféry, verejného sektora a služieb je založené na:

  • cielenom a štruktúrovanom prístupe k riešenej problematike,
  • vnímaní požiadaviek a očakávaní relevantných zainteresovaných strán,
  • vnímaní kľúčových súvislostí,
  • vyvažovaní projektovo - procesného prístupu,
  • efektívnej štruktúre ukazovateľov výkonnosti a spokojnosti,
  • preväzovaní štruktúr systému a
  • primeranej IKT podpore.